دلنوشته هاي من براي دخترم

زن مي تواند هر چيزي باشد

1393/4/24 11:15
نویسنده : مامان آرزو
62 بازدید
اشتراک گذاری

زن در یک جا می تواند بی سواد باشد

در جای دیگر با دنیایی مشغله، به مدارج بالا برسد

زن در یک جا می تواند خانه دار باشد

در جای دیگر کارمند یک اداره معتبر دولتی

زن می تواند دریده ، بی حیا و سیری ناپذیر شود

در جای دیگر سربه زیر و سیراب از عشق

زن می تواند وحشی و درنده خو باشد

یا لطیف و با احساسات عاشقانه و شاعرانه

یک زن می تواند در یک روز با یک لشکر مرد باشد

یا تمام عمر سر بر یک بالش بگذارد

یک زن می تواند هر چیزی باشد

و این بستگی به تو دارد ای مردی که در زندگیش هستی

تو در این دو راهی ها تعیین کننده هستی

آنطور که من در منزل همسر، کارمند شدم، فوق لیسانس گرفتم ، به هیچ نگاهی چشم ندوختم، وقار و حیا و شرف و آبرو اندوختم و هیچ کدام از اینها از من نیست از توست ای مرد زندگی من

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)