دلنوشته هاي من براي دخترم

اولین سونوگرافی و دکتر رفتن

1389/8/13 16:27
نویسنده : مامان آرزو
72 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل

روز۴/۶/٨٩  رفتم دکتر که از بودنت و از سلامتت مطمئن بشم. اونم برام سونو گرافی نوشت.

جواب سونوگرافی این بود:

رحم با ابعاد بزرگ واکوژنیسته طبیعی مشهود است.

ضخامت آندومتر نرمال و حدود کانال آندومتریال منظم است.

در حفره لگن هیچ توده فراگیر یا مایعی دیده نمی شود.

ساک حاملگی با واکنش نرمال به قطر ١٧ میلیمتر مطابق با ۶-۵ هفتگی مشهود است.

تکرار بررسی ده روز بعد برای رویت قطب جنینی توصیه می شود.

 

این یعنی اینکه به وجود تو مشکوکن.

 

ده روز بعد طبق تجویز پزشک دوباره برای بررسی قطب جنینی رفتیم سونوگرافی این بار آب پاکی رو ریختن رو دستمون و دکتر گفت جنین از دست رفته و باید ختم بارداری بدین.

دنیا رو سرم خراب شد.چون این عمل هم هزینه بالایی داشت هم باید یک سال برای بچه بعدی صبر می کردیم و هم اینکه صدماتی به من وارد می شد صدماتی به اندازه یه زایمان بسیار سخت.

پزشک زنان برای فرداش برای کورتاژ تخلیه ای وقت گذاشت. گفتم خانم اگه صبر کنم چی میشه ؟ گفت هیچی فقط عمل سخت تر میشه چون با اینکه بچه نیست ولی رشد می کنه. هر کاری کردم دلم نیومد. تصمیم گرفتم بهت فرصت بدم تا وجود خودت رو به ما و دکتر ها اثبات کنی حتی اگه به ضرر سلامتیم باشه . دو هفته بعد که رفتم سونوگرافی دیگه ای پرسید مشکلت چیه گفتم بارداری پوچ برام تشخیص دادن با دستگاهش نگاه کرد گفت یعنی چی که جنین نیست ایناهاش خانم ضربان قلب هم داره و صحیح و سالمه. بغض کردم و کلی گریه کردم گفتم داشتن بچه مو می کشتن خانم دکتره گفت من جای تو باشم می رم ازشون شکایت می کنم چون می فهمم چه اعصابی ازت خورد کردن. اما ما نرفتیم چون نمی خواستیم خوشحالیمونو با شکایت و دعوا خراب کنیم . اونروز بابا با یه جعبه شیرینی اومد خونه و کلی خوشحال بود.

عزیزم همونطور که با قدرت خودتو نگه داشتی بازم طاقت بیار خوب رشد کن همه وجود مامانو جذب کن چیزی از من نذار ولی سالم بمون. زنده بمون و قوی باش مثل بابات چون بابای تو سمبل یه مرد قدرتمنده تو بچه اونی پس مثل اون باش

به من قول می دی که بمونی ؟ قول می دی که تنهام نذاری؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)