دلنوشته هاي من براي دخترم

مرخصیت تموم شد

1390/10/18 10:30
نویسنده : مامان آرزو
124 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

مامان پروانه و دایی امید دیشب برگشتن خونه شون. خیلی دلم گرفت دوباره غریب شدم.

تو هم دوباره باید بری سر کار . این شانزده روز تا هر وقت دلت خواست می خوابیدی و بازی می کردی . مامان پروانه هم که خیلی دوستت داره همش داره باهات بازی می کنه .

تو این چند روز وزنت اضافه شده دکتر گفت به اندازه یک ماه تو این یک هفته که من وزنش کردم اضافه شده. گفتم مامانم اینجا بوده و بهش رسیده در ضمن مهد هم نرفته و تو خونه بوده.

آزمایش ادرار و خون هم که برات نوشته بود رو نتیجه شو بردم گفت خیلی خوبه فقط یک کم خونی فیزیولوژیک کم داره که بخاطر سنشه و با آهن و بیشتر خوردن غذا درست می شه. ادرارش هم هیچ مشکلی نداره.

تو این چند روز بای بای با دستت یاد گرفتی . نای نای هم می کنی و دست دستی هم می کنی بعضی وقتا قاطی می کنی همشونو با هم می کنی . دستتو که تکون می دی خودت از حرکتت خوشت میاد با تعجب به دستت نگاه می کنی و با دست دیگه ت لمسش می کنی .

هنوز هم دنده عقب می خزی و می ری زیر میزو یا از تخت میای پایین .دیشب که مامان پروانه نشست تو ماشین دستاتو دراز کردی  به طرفش که یعنی منم میام.مامانم می گفت اگه ببرمش پیر نمی شم . انقدر دوستش دارم از بچه های خودم بیشتر.

دوست داشتم بری آخه هم تو اونو دوست داری هم اونم راست می گه تو که پیششی اصلا مریض نمی شه ولی چه می شه کرد ؟ کاری از دستم برنمیاد تو باید پیش مامان خودت باشی.

دایی مهدی با یه دختر به اسم لیلا آشنا شده . دختره گفته من بدون تو می میرم باید با من ازدواج کنی  فقط نون و پنیر بهم بده ولی منو بگیر . دانشجوی تربیت بدنیه.

خدا کنه اگه خیرش توشه درست بشه.

 

 همین الان مهد پیشت بودم با هم بازی کردیم من طبق معمول با تمام عروسکهای رو دیوار سلام  و احوالپرسی کردم و تو هم مثل همیشه هی سرتو می گردوندی طرف این یکی و اون یکی که یعنی به اینم بگو.

سلام خانم پروانه . سلام آقای بستنی فروش. سلام خانم راننده آمبوللانس. سلام آقای حلزون. سلام آقای دایناسور خوبی ؟ سلام آقای لاک پشت هنوز نرسیدی خونه ؟  سلام آقای الاغ. سلام آقای دلقک . چطوری آقا خرگوشه ؟  خوبی دختر کوچولوی سرخپوست؟خوبین کفشدوزکا؟

این سلام و احوالپرسی هر روزه با تصاویر و کاردستیهای رو دیوار مهدته که اگه یکی یادم بره ترمز می کنی و با سر و کله و هه هه کردن بهم یادآوری می کنی.

بعد از سلام و احوالپرسی بهت شیر دادم و تو خوابیدی و گذاشتمت تو تختت و خودم اومدم سر کار.

خوب بخوابی عزیزم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)