دلنوشته هاي من براي دخترم

سايت جالب

1389/8/9 13:46
نویسنده : مامان آرزو
55 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

دل تو دلم نیست که ببینم کوچولوی من چه شکلیه . امروز توی اینترنت با یه سایت جالب آشنا شدم که با آپلود عکس مادر و پدر تصویر احتمالی بچه رو می داد. من هم سریع عکسهامونو دادم یه عکس دختر گرفتم یه پسر چقدر ناز بودن ولی مطمئنم که خودت نازتری.

گلم من هنوز نمی دونم تو دختری یا پسر . هر وقت میرم سونوگرافی فقط یادمه بپرسم سالمه؟ قلبش می زنه ؟  بعد که میام بیرون می گم کاش جنسیتش رو هم می پرسیدم ولی عزیزم چه فرقی می کنه که تو چی باشی مهم اینه که سالم باشی.

 آدرس سایته این بود:

www.makemebabies.com

 اولش آپلود عکس شخص بعد آپلود عکس همسر و در مرحله بعد انتخاب یه قاب مناسب برای عکس و ضمنا انتخاب اسم و جنسیت و ملیت که اگه ملیت  هم انتخاب نشه خودش اتوماتیک تشخیص میده. دست آخر هم عکس بچه رو می ذاره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)