دلنوشته هاي من براي دخترم

هفته سي و ششم

1389/12/27 14:49
نویسنده : مامان آرزو
70 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قشنگم

 

وزن کودک شما هر روز زیاد می شود، تقریبا روزی 30 گرم. وزن او حدود 2700 گرم است و حدود 48.2 سانتی متر طول دارد. موهای کرک مانند او و همین طور ورنیکس (ماده نسبتا چربی که بدن او را پوشانده بود و از پوست او در برابر مایع آمنیوتیک محافظت می کرد) در حال ناپدید شدن هستند. کودک شما همه این مواد را به همراه دیگر ترشحاتی که به درون مایع آمنیوتیک می ریزند، می بلعد و این مواد تا زمان تولد در شکم او باقی خواهند ماند. این مخلوط سیاهرنگ که مکونیوم نامیده می شود، اولین مدفوع کودک شما را تشکیل خواهد داد.

 

چطوری مامانی؟

الان منتظر مهمونیم . مامان پروانه اینا و کل خانواده من که شش نفرن قراره برسن . شب عید رو با هم باشیم و تا به دنیا اومدن تو هم بمونن البته خاله آزاده دانشگاه داره و بابام هم که باید بره . خونه رو خالی نذاره .

 

آجیل و میوه شب عید رو خریدیم . لباس عید من و بابایی نخریدیم به دلایل متعدد هم اینکه قرار نیست بریم شهرستان پس درست نیست با این سنگینی من و این بازار شلوغ شب عید بیرون بریم و هم اینکه هر چی پول داشتیم یا برای تو خرید کردیم و یا گذاشتیم برای هزینه بیمارستان . البته دلم خیلی تنوع می خواد حوصله م سر رفته از این تنها مانتو و شلوار بارداریم .عیب نداره تو که بیای می ریم خرید .

پاهام داره ورم می کنه آخه از شانزدهم سر کار نرفتم و برای من که عادت دارم به کار و تحرک  این فقط ورم به دنبال داره البته فقط پاهامه . وقتی می خوام کفشمو پام کنم به سختی می ره و پام فشرده می شه تا بپوشمش ولی همین که تا سر کوچه می ریم ورمش می خوابه . پس تصمیم گرفتیم حالا که سر کار نمی رم حداقل هر روز پیاده روی رو داشته باشم.

یه روز با ماشین رفتیم تجریش خیلی کمرم درد گرفت و خشک شد و زیر شکمم هم جمع شد کلی ترسیدم ولی به روم نیاوردم .خدا کنه تا چند روز آینده به دنیا نیای آخه دوست ندارم متولد آخرین روزای دهه هشتاد باشی می خوام نودی باشی.

عمو مازیار دوست بابایی که دنی صداش می زنه کلی بابارو دعوا کرد که آخه آدم عاقل یه زن پا به ماهو می بره ماشین سواری ؟

 

خلاصه اینکه هر هفته دکتر زنان معاینه م می کنه و تو رو کنترل می کنن . دو تا دکتر چون هنوز نمی دونم طبیعی یا سزارین. بیمارستان بابک برای طبیعی و مطب دکتر رامزی برای سزارین .

الان دو سه باره که فشارم بالا نشون می ده که برای تو خطرناکه . دکتر گفته خیلی مواظب تغذیه م باشم .وگرنه مجبور می شن برای اینکه تو صدمه نبینی زودتر به دنیا بیارنت و بذارنت تو دستگاه. خدا نکنه.

به امید دیدنت به زودی زود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)