دلنوشته هاي من براي دخترم

مهمون داريم ماماني

1389/12/9 13:01
نویسنده : مامان آرزو
58 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

این هفته قراره خاله باباییت بیاد خونمون با پسرش . پسرش زگیل داره و چند بار منجمد کردن و سوزوندن ولی باز هم جاش در میاد قراره بیان اینجا ببرن پیش یه دکتر خوب .

خاله هنگامه خانم خوبیه . دوستش دارم خدا کنه همه چی خوب باشه به همه مون خوش بگذره و پسر اون هم مریضیش خوب بشه و ضمنا در این مدت هم که مهمون داریم آرزو می کنم که به تو هم سخت نگذره و اذیت نشی.

قرار بود دو شنبه حرکت کنن که گفت شنیدم قراره شلوغ بشه و تصمیم گرفتن سه شنبه شب از سنندج راه بیافتن.

از همون شلوغی ها و اعتراضات بعد از انتخابات که از خرداد سال ٨٨ با رییس جمهور شدن دکتر احمدی نژاد شروع شد . آخه مردم می گن تو انتخابات تقلب شده وگرنه مهندس موسوی و یا آیت الله کروبی رای میاوردن . از همون موقع هم هر چند وقت یک بار به مناسبت های مختلف مثل عاشورا و ... مردم تجمع می کنن و شعار می دن . نیروهای امنیتی حتی تیراندازی هم می کنن و خیلی ها رو تا حالا دستگیر کردن  و به زندان اوین و کهریزک فرستادن و چندین نفر هم کشته شدن که آمار دقیقی از کشته شده ها نیست ولی مردم  نمی ترسن و آروم نمی شن.

الان هم به دنبال تظاهرات مختلف در کشورهای خاور میانه و کلا کشورهای دیکتاتوری مثل بحرین و اردن و عربستان و تونس و لیبی مردم ایران هم اعتراضاتشون بیشتر شده و مخصوصا پیروزی مردم اون کشورها در براندازی حکومت و برقراری یه حکومت دموکراسی و مردم سالار باعث شده ایرانی ها هم درخواست این حکومت رو بکنن و باز به خیابونها بیان.

البته دیروز شنیدم که رهبرانشون و به قول نظام سران فتنه رو دستگیر کردن و به مکان نامعلومی بردن .

 

حالا با اومدن مهمونای ما قراره باز شلوغ بشه . انشاالله برای هیچ کس اتفاق بدی نیافته و همه شاد و خوشحال بشن.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)