دلنوشته هاي من براي دخترم

هفته نوزدهم

1389/8/27 14:17
نویسنده : مامان آرزو
47 بازدید
اشتراک گذاری

وزن کودک شما حدود 260 گرم و اندازه او حدود 15 سانتیمتر (تقریبا اندازه یک کدوسبز کوچک) می باشد. دستها و پاهای او در موقعیت صحیح نسبت به یکدیگر و همچنین نسبت به کل بدن او قرار دارند. کلیه های او به تولید ادرار ادامه می دهند و موهای او در حال جوانه زدن است. این دوره برای رشد اندامهای حسی او بسیار حساس است؛ مغز او قسمتهای ویژه ای برای بویایی، چشایی، شنوایی، بینایی و لامسه ایجاد می کند.

سلام عزیز دلم

من اوایل این هفته حرکتاتو حس کردم . مثل این بود که یه پروانه توی مشتم تکون بخوره منتظرم که بیشتر احساست کنم.

اینجا نوشته که الان مرحله حساسی در تشکیل و رشد اندامهای حسیته . دکتر به همین خاطر به من کپسول امگا سه داده تا به این روند کمک کنه.

ضمنا یه جا خوندم که تو الان خوب می تونی بشنوی و موسیقی به رشد مغزت خیلی کمک می کنه مخصوصا موسیقی کلاسیک و به طور ویژه آهنگهای موتزارت. به همین خاطر تعدادی از آهنگهاشو دانلود کردم و هر روز صبح با صدای بلند می ذارم تا تو هم بشنوی و بیدار بشی بعد با هم بریم سر کار . نمی دونم خوشت میاد یا نه ولی همسایه ها مطمئنا خوششون نمیاد چون اول صبح و موتزارت و ... قیافه شون دیدنیه نه؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)