دلنوشته هاي من براي دخترم

دنياي صورتي

1389/9/2 15:02
نویسنده : مامان آرزو
159 بازدید
اشتراک گذاری

سلام شیرینم

عزیزم بالاخره فهمیدیم جنسیتت چیه . تو دختری گلم . از اون موقع که فهمیدم دنیا برام صورتی شده . همه چی صورتی و دخترونه شده .

البته دروغ نگم با اینکه جنسیتت برام مهم نبود و فرقی نداشت ولی اولش که فهمیدم تو دختری ناراحت شدم  چون دنیای ما و مخصوصا کشور ما خیلی به دخترا مجال پر و بال گرفتن نمی ده ؛چون تو جامعه مرد سالار ما یه خانم اذیت می شه و در حقش اجحاف و بی رحمی می شه ؛ ولی گلم , من در کنارتم نمی ذارم ضعیفه باشی من مطمئنم که دختر من ده تا پسر می ارزه  . به قول بابات می گه من خوشحالم که بچم دختره چون به همه ثابت می کنیم که دختر کمتر از پسر نیست.

عزیز مامان می خوام اینو بدونی که تو جنس دوم نیستی همون طور که مامانت نبود . تو چیزی از مردا کم نداری همون طور که مامانت نداشت . به قول بابات خونه ما برخلاف خونه های دیگه دو تا ستون داره هر کدوم نباشه اون یکی خونه رو سر پا نگه می داره .

ازت انتظار دارم تو هم یه ستون باشی نه اینکه دنبال یه ستون برای تکیه کردن بگردی .

تو دختر منی عزیزم .

گل مامان؛ از الان دیگه هر چی دیدم و دوست داشتم برات می خرم . تو هم کمکم کن اگه از در مغازه ای رد شدیم چیزی دیدی که خوشت اومد تکون بخور تا من بفهمم و اونو بخرم . محکم مامانو نزنی دردم بگیره باشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)