دلنوشته هاي من براي دخترم

اسم گل من

1389/8/17 14:33
نویسنده : مامان آرزو
70 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی

 

خودت نمی تونی بگی چه اسمی رو دوست داری؟؟

من و بابا گیج شدیم از بس اسم انتخاب کردیم . زود هم ازشون سیر می شیم .

بابا اسم کردی می خواد بذاره و من اسمهای ایران باستان یا دوره مادها رو دوست دارم .

البته بعدا اینو تو درسهات بهت می گن که من و بابا یه جا اشتراک داریم و او ن اینه که اسم مادی اگه انتخاب کنیم کردی هم  هست چون کردها نوادگان مادها هستند.

چند تا از اسمهاتو برات می ذارم با اینکه هنوز جنسیتت رو نمی دونیم .

اسمهای انتخابی من و بابا : آوینا - اوین(به کردی یعنی عشق ) - پرهام ( به خاطر اینکه فارسی شده اسم باباییه)- رژیا - ماردین - هانا - رکسانا - دیاکو  و .... هنوز جستجوی اسم ادامه داره .

عزیزم تا از جنسیتت مطمئن نشیم نمی تونیم برات اسم انتخاب کنیم . بیا خودت هم کمکمون کن خیلی کار سختیه . مثلا بیا خواب من بگو من این اسمو می خوام باشه .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)