دلنوشته هاي من براي دخترم

هفته سي و يك

1389/11/23 13:49
نویسنده : مامان آرزو
114 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل قشنگ مامان

در این هفته اندازه کودک شما به حدود 40 سانتی متر رسیده است. وزن او کمی بیشتر از 1360 گرم است و به زودی شاهد یک افزایش وزن ناگهانی در کودکتان خواهید بود. او همچنین می تواند سرش را از یک طرف به طرف دیگر بچرخاند. یک لایه چربی هم در زیر پوست او در حال جمع شدن است تا او برای زندگی در خارج رحم آماده شود، در نتیجه بازوها سرها و بدن او در حال بزرگتر شدن هستند.

 

ماشالا واسه خودت خانومی شدی. دیگه بزرگ شدی .

سرویس کالسکه و کریرت که گفته بودم سفارش دادیم اومد . رنگش خیلی بهتر از اون چیزی بود که تصور کردم و تو عکساش دیدم . امیدوارم تو هم خوشت بیاد رنگش قرمز روشن با طوسی روشن و مارکش کاپلاست . قیمتش شد ٣٢٠٠٠٠ تومن.

تخت و کمدت هم رو تا پنج شنبه همین هفته میارن در خونه.

تقریبا وسایل سنگینت تموم شده سرویس چوب و سرویس کالسکه تو خریدیم . برات شانزده دست لباس با رنگها و سایزهای متفاوت برداشتیم . حالا یه سری خورده چیز مونده البته فکر کنم همین خورده و ریزه ها بیشتر وقت بگیره .   هر بار می ریم قدم بزنیم چند تیکه شو می خریم  مثلا دیروز رفتیم کهنه پارچه ای با مشما و یه جفت دستکش نوزادی ( که خدای ناکرده صورت خودتو چنگ نزنی ) دو جفت جوراب , دو تا روسری نخی  گرفتیم می خواستم باز خرید کنم ولی خسته شده بودم کمرم درد گرفته بود بابا هم کارای ترجمه ش مونده بود مجبور شدیم برگردیم .

یادم باشه دفعه بعدی برات سرویس قابلمه و بشقاب و لیوان بخرم . می خوام قابلمه لعابی بگیرم چون تفلون برای گلم ضرر داره ولی بشقاباتو نمی دونم ملامین بگیرم یا چینی درسته ملامین مقاومتره ولی  چینی خشگلتره بعد هم فدای سرت شکستی هم شکستی .

در مورد پستونک و شیشه شیر موندم که بخرم یا نه چون معایب زیادی داره از جمله تغییر تو حالت فک و نامرتب کردن دندونا , آفت زدن دهان بچه  و پهن کردن زبون و در نتیجه دیر زبون باز کردن ( از همین الان دارم می میرم واسه لحظه ای که اولین کلمه تو بگی  ) نمی دونم بچه آرومی هستی یا بی قراری و مجبور می شم با این وسایل گولت بزنم یا نه . از همه بد تر اعتیادشه و به سختی می شه بچه رو ازشون جدا کرد و یواش یواش بچه با سینه و شیر مادر قهر می کنه و رشدش مختل می شه البته برعکس تصور شدیدا و به شکل مرضی چاق می شه . چیزایی که من نمی خوام. نمی دونم شاید هم بخرم لااقل برای تزیین کمدت بذارم اگه بی قرار بودی نهایت تلاشمو می کنم که طور دیگه ای آرومت کنم و به عنوان راه آخر از این گول زنک ها استفاده کنم.

 تا حالا هزار بار به بهانه مرتب کردن وسایلت اونا رو باز و بسته کردم و باهاشون ور می رم  . بد جوری می خوامت که باشی اینا رو تنت کنم بخوابونمت ؟, لوست کنم, بابایی بهم می خنده می گه تا بیاد که تو رسما دیوونه شدی .

می گم خوب زودتر بیاد دیگه.

کاش آدم روزای آخر خرید کنه تا اینقدر چشم انتظار نمونه  مثل نگاه کردن به جای خالی یه مسافره. خیلی زجر آوره.

لباسای سایز صفرت  فکر کنم زیادن چون جنسشونم خوبه  ایشالا که تو هم رشدت سریع باشه فکر کنم خیلیاشون رو دستمون بمونه . اما اشکال نداره تند تند تنت می کنم چون همشونو با عشق خریدم عاشق رنگ و مدلشون شدم وگرنه نمی خریدم اینجوری هم که آدم خرید می کنه می بینه حساب از دستش در رفته  یهو دیدم فقط چند تا تیکه کوچولو شد ٩۵٠٠٠ تومن یا از یه مغازه دیکه فقط دو تا سر همی با یه شلوارک مارک رولان شد ٧۵٠٠٠ تومن

فدای سرت عزیزم پولی که برای تو نباشه می خوام اصلا نباشه .

دارم لحظه شماری می کنم که توشون ببینمت. فکر کنم دیگه باید شمارش معکوس رو شروع کنیم. اگه تا آخرین لحظه صبر کنی فقط هشت هفته دیگه مونده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)