دلنوشته هاي من براي دخترم

باز سرما خوردم

1389/10/27 8:56
نویسنده : مامان آرزو
60 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم

صبحت به خیر

سردت نیست مامانی؟ آخه خیلی برف اومده ,همه جا سفیده و یخ زده , منم احساس سرماخوردگی می کنم بینیم و گلوم یه نشانی هایی داره نشون می ده.

به خاطر تو دارو نمی خورم , خدا کنه سرماخوردگیم اذیتت نکنه.

آروم سرفه می زنم و محکم دلمو می گیرم که تو تکون نخوری ولی باز نگرانتم.

دیشب  با بابایی رفتیم دکتر. خانم دکتر وقت عمل داشت هی عجله می کرد نتونستم درست و حسابی باهاش حرف بزنم . ولی فشارخونم بالا بود . همیشه ده تا یازده بوده این بار چهارده روی هفت بود گفت خیلی بالاست  حتما زیاد نمک می خوری , گفتم نه خانم دکتر از اول بارداریم به ندرت نمک می خورم. گفت که دو هفته دیگه باید بیای دوباره چکت کنم ببینم بازم فشارت بالاست یا نه.

بعد هم دعوام کرد که چرا امگا سه و مولتی ویتامین رو با هم می خورم گفت یکیش کافیه  وزنت رو خیلی می برن بالا . راست می گفت از وقتی این دو تا رو شروع کردم هم اشتهام زیاد شده و هم وزنم رفته بالا .موقعی که تو اومدی تو دلم ۶۴ کیلو بودم الان که هفته ٢٧ هستم شدم ٧۶ کیلو . فاجعه ست نه ؟ ولی کلیش بعد از به دنیا اومدنت  و با شیر دادنت کم میشه.

چه اشکالی داره به خاطر تو یه کم دفرمه شدن که چیزی نیست یه بار ببوسمت همش از یادم می ره.

قربون کوچولوی قشنگ خودم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)