دلنوشته هاي من براي دخترم

عزیزم منو ببخش

1389/10/27 8:40
نویسنده : مامان آرزو
61 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز مامان

 

امروز ازت می خوام که منو ببخشی.

عزیزم منو ببخش که با وجود تو به ادامه تحصیل فکر کردم و اذیتت کردم.

منو ببخش که اکثر روزها به خاطر اوضاع اقتصادی مجبورم از هفت صبح تا ده شب سر کار باشم و فرصت رشد رو ازت می گیرم.

منو ببخش که نمی تونم اونطور که دلم می خواد بهت برسم.

منو ببخش که هنوز هیچی برات نخریدم. به خدا خودم هر وقت ویترین مغازه های سیسمونی رو می بینم دلم غش و ضعف می ره ولی مامان شرمنده ته  چون الان فقط دارم به شهریه  دانشگاه و قسط های شش ماهی که حقوق نمی گیرم فکر می کنم .

عزیزم منو ببخش که تو این چند ماه یه سفر کوچولو نبردمت .می دونم تغییر روحیه برات خوبه ولی کاری نمی تونم بکنم . مامان هم مثل تو دلش می گیره .

منو ببخش که همش پشت میزم و جات رو تنگ می کنم بعد که می رسیم خونه تو از خوشحالی باز شدن جات کلی جنب و جوش می کنی.

منو ببخش که خودخواهانه با اینکه می دونستم شرایط برا آماده نیست ولی باعث به وجود اومدنت شدم.

منو ببخش که تو رو به خاطر خودم خواستم نه به خاطر خودت.

عزیزم قول می دم قول می دم که وقتی دنیا بیای جبران کنم .تمام تلاشم رو می کنم که تو کم و کسری نداشته باشی . قول می دم برات مویرگ به مویرگ بدنم رو به حراج بذارم .

عزیز مامان , خیلی احساس دلتنگی می کنم دلم گرفته , تنهای تنهام , غریبی درد بدیه ,بی کسی زجره , ولی ظالمانه خوشحالم که تو این دلتنگیها و افسردگیها با همیم , من و تو یه دنیای قشنگ می سازیم و همدیگه رو تنها نمی ذاریم . قول بده زود بیای سالم بیای و برای همیشه پیشم بمونی و تنهام نذاری . باشه مامانی ؟

باشه؟

بگو باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)