دلنوشته هاي من براي دخترم

هفته سي و سه

1389/12/8 9:17
نویسنده : مامان آرزو
57 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام عزیز مامان

نی نی سایت می گه :

در این هفته وزن کودک شما کمی بیشتر از 1810 گرم و طول بدن او (از سر تا پاشنه پا) حدود 43.7 سانتی متر می شود. چروکها و همچنین رنگ سرخ پوست او کمتر شده و در حالی که اکثر استخوانهای او در حال سخت شدن هستند جمجمه او هنوز نرم بوده و استخوانهای جمجمه کاملا به یکدیگر نچسبیده اند. این امر به او کمک می کند تا راحت تر از مجرای زایمان عبور کرده و به دنیا بیاید.

تو این هفته مامان بزرگ پروانه پول فرستاده بود که برات طلا بخریم ما هم رفتیم یه النگوی پهن و یه جفت گوشواره هم خریدیم بازم می خوایم برات طلا بخریم حتما یه پلاک و زنجیر با انگشتر رو شاخشه .

دلم می خواد رو دست کوچولوت ببینمش دلم می خواد زود تر تو گوشای نازت ببینمشون .

خیلی نمونده مامانی تا سه چهار هفته دیگه میای .

راستی وسایل حمومت رو هم خریدیم همه مارک ماستلا داشتن یه صابون , یه شامپو ,یه کرم سوختگی پا با یه مرطوب کننده پوست که شد ۵٠٠٠٠ تومن.یه وان و یه لگن و حوله مونده تا آماده حموم کردنت بشیم.

یه پستونک شیشه ای و یه پستونک مخصوص شب هم مارک ناک گرفتیم برای اطمینان . دوست ندارم بخوری ولی اگه بی قرار باشی یا کولیک باشی من که طاقت ندارم ناله هاتو ببینم بهت می دم که آروم بشی ولی به عنوان آخرین راه ممکن.البته سعی کردم بهترینش باشه که اگه هم مجبور شدیم بهت بدیم صدمه ای نبینی . ارتودنسی و ضد نفخ و شکل سینه مادر تا به فک و دندونات آسیب نرسونه.دو تاش با هم ١۶٠٠٠ تومن.

یه آویز بند رخت هم رنگ صورتی گرفتیم تا لباسات قاطی لباس ماها نشه . قربون اون پوست لطیفت.

دیروز هم بابات یه دوربین عکاسی با حال خریده بود برای اینکه از عزیز دلمون عکس بگیره. امیدواره کیفیت عکساش خوب باشه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)