دلنوشته هاي من براي دخترم

آخر هفت ماهگی

1389/11/18 9:14
نویسنده : مامان آرزو
239 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

دیروز وقت دکتر داشتم. با بابایی رفتیم دکترهمه چیز من خوب بود فشارم یازده روی هشت. وزنم ٧٧ کیلو . صدای قلبت هم منظم بود . همیشه همینا رو چک می کنن. بعد هم دکتر برای پایان هفت ماهگی چند تا آزمایش نوشت که باید یه روز صبح ناشتا برم انجام بدم . احتمالا پنج شنبه برم.

من همه چیزام خوب بود ولی دل تو دلم نیست که بدونم تو چطوری . دوست دارم بدونم خوب وزن گرفتی . ببینم خورد و خوراکم خوب بوده یا باید توش تجدید نظر کنم.

به خانم دکتر گفتم که یه سونو برام بنویس اونم نوشت . فوری رفتم انجام دادم.

همه چیز عالی بود همون دکتر سونو همونی بود اولین بار ضربان قلبت رو دید و فهمید که تو زنده ای .

خانم دکتر گفت که همه چی عالیه مغزش خوبه  قلبش خوبه حتی تا انگشتای دست و پاشم چک کردم خوبن . وزنش هم ماشالا ١٣٠٠ گرمه خیلی خوبه لب شکری هم نیست . چقدر هم خوشگله اگه نبود بیا به من پسش بده ولی خیلی خوشگله .

 

در بررسی سونوگرافی , حاملگی با یک جنین زنده و متحرک با ضربانات قلبی منظم رویت می شود.

قرار جنین طولی و سر پایین می باشد.

رشد سونوگرافیک جنین با معیار FL=59mm, BPD=77mm  حدود 31-30 هفته می باشد .

جفت آنتریور و گرید دو می باشد . مایع آمنیوتیک در طبیعی است.

وزن تقریبی جنین 1300 گرم است .

Female

  و به این صورت هفت ماهگی ما تموم شد و رفتیم تو هشت ماهگی . فردا اولین روز از ماه هشتمه.

چقدر خوشحال شدم که خوب بودی پس تغذیم درست بود . البته بابایی خیلی مواظبمونه همیشه در حال خرید چیزای مقوی برای من و تو ئه. میوه و سبزی هم اصلا فراموشش نمیشه .

همیشه بهش می گم ایشالا دخترت بیاد جبران می کنه. یه بوس بهش بدی و یه بابا بگی همش جبران می شه عزیزم.

راستی بعد از دکتر رفتیم  سرویس کالسکه و کریرو ساکت رو هم سفارش دادیم گفتن یه روزه میاریم مارکش کاپلا بود البته از قیافش خوشم اومد امیدوارم خوب باشه .

سرویس پتو و بالش و تشک و دور تختی هم خریدیم . مخملن رنگشون با سرویس چوبت ست شده  سبز و نارنجی با تیکه دوزیهای ناز و عروسکی. روی پتوت یه تیکه ابرموزیکال هم هست . تختت که بیاد همشو بچینیم. یه قنداق فرنگی هم به رنگ صورتی با تیکه دوزی پو برات خریدیم . همشون خیلی نازن . سعی کردیم بهترینها رو برات بگیریم.

منتظرتیم زود تر بیا.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)